Jeśli coś pójdzie źle (reklamacje)

Jeśli coś pójdzie źle, ważne żeby pomóc sobie nawzajem... bez względu na to kto popełnił błąd.

Zajmujemy się tym od razu

Pierwszą rzeczą jaką robimy kiedy kontaktujesz się z nami jest wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za sprawne przeprowadzenie Cię przez proces reklamacji. Zadaniem takiej osoby jest zajęcie się Twoją reklamacją tak, żeby wszyscy których dotyczy wiedzieli czego się spodziewać i co robić. Reklamacja zawsze jest opisywana w naszym wewnętrznym systemie. Dokładamy wszelkich starań żeby uniknąć opóźnień w Twoim projekcie lub produkcji. Sprawy związane z reklamacją mają zawsze najwyższy priorytet w naszym systemie planowania.

Różne błędy wymagają różnych rozwiązań, dlatego też pierwszym zadaniem jest określenie który pożar ugasić jako pierwszy i co go spowodowało. Jeśli np. detale mają jakiś defekt, poprosimy Cię o przesłanie zdjęcia/filmu lub czegokolwiek co pomoże nam szybciej dojść do źródła problemu i go rozwiązać. 

 

Jeśli wina jest po naszej stronie

Jeśli wysłaliśmy Ci detale o złej jakości lub wysłaliśmy nie to co trzeba możesz zdecydować czy:

  • mamy sprawdzić nowe detale i po zatwierdzeniu wysłać Ci je jeszcze raz
  • usunąć zamówienie w przypadku rezygnacji 

W przypadku naszej pomyłki oczywiście wszystkie koszta włącznie z kosztami dodatkowych dostaw są po naszej stronie. 

 

Jeśli pomyłka zaszła u Ciebie

Wszyscy popełniamy błędy, czasami sytuacja wydaje się krytyczna, ale zawsze staramy się sobie wzajemnie pomagać.

Jeśli zamówiłeś od nas nie ten produkt co trzeba lub w omyłkowo zbyt dużej ilości, możemy go od Ciebie odkupić jeśli...

  • są to niedawno dostarczone standardowe produkty
  • są zapakowane w oryginalne opakowanie (więc nie będziemy musieli pakować ich ponownie)
  • jeśli otrzymamy je w ciągu 30 dni od momentu kiedy zdecydowaliśmy się je odkupić

W takim przypadku zapłacimy maksymalnie 75% ceny zafakturowanej za dany detal. 25% to opłata za dodatkowe prace magazynowe związane ze zwrotem. Po Twojej stronie są koszty związane z wysyłką.

WAŻNE: Nie odkupujemy Twoich produktów specjalnych ponieważ nie możemy ich sprzedać innym klientom.