Przepakowanie, ogółem
W przypadku żądanej przez Ciebie ilości musimy otworzyć opakowanie zbiorcze. Pobieramy za to stałą opłatę za każde opakowanie.
Nie można zmienić ilość
Czy potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z obsługą klienta.
Jeśli coś pójdzie źle (reklamacje)
![](/media/1697/ice_cream_groundwidelow.jpg)
Jeśli coś pójdzie źle, ważne żeby pomóc sobie nawzajem... bez względu na to kto popełnił błąd.
Zajmujemy się tym od razu
Pierwszą rzeczą jaką robimy kiedy kontaktujesz się z nami jest wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za sprawne przeprowadzenie Cię przez proces reklamacji. Zadaniem takiej osoby jest zajęcie się Twoją reklamacją tak, żeby wszyscy których dotyczy wiedzieli czego się spodziewać i co robić. Reklamacja zawsze jest opisywana w naszym wewnętrznym systemie. Dokładamy wszelkich starań żeby uniknąć opóźnień w Twoim projekcie lub produkcji. Sprawy związane z reklamacją mają zawsze najwyższy priorytet w naszym systemie planowania.
Różne błędy wymagają różnych rozwiązań, dlatego też pierwszym zadaniem jest określenie który pożar ugasić jako pierwszy i co go spowodowało. Jeśli np. detale mają jakiś defekt, poprosimy Cię o przesłanie zdjęcia/filmu lub czegokolwiek co pomoże nam szybciej dojść do źródła problemu i go rozwiązać.
Jeśli wina jest po naszej stronie
Jeśli wysłaliśmy Ci detale o złej jakości lub wysłaliśmy nie to co trzeba możesz zdecydować czy:
- mamy sprawdzić nowe detale i po zatwierdzeniu wysłać Ci je jeszcze raz
- usunąć zamówienie w przypadku rezygnacji
W przypadku naszej pomyłki oczywiście wszystkie koszta włącznie z kosztami dodatkowych dostaw są po naszej stronie.
Jeśli pomyłka zaszła u Ciebie
Wszyscy popełniamy błędy, czasami sytuacja wydaje się krytyczna, ale zawsze staramy się sobie wzajemnie pomagać.
Jeśli zamówiłeś od nas nie ten produkt co trzeba lub w omyłkowo zbyt dużej ilości, możemy go od Ciebie odkupić jeśli...
- są to niedawno dostarczone standardowe produkty
- są zapakowane w oryginalne opakowanie (więc nie będziemy musieli pakować ich ponownie)
- jeśli otrzymamy je w ciągu 30 dni od momentu kiedy zdecydowaliśmy się je odkupić
W takim przypadku zapłacimy maksymalnie 75% ceny zafakturowanej za dany detal. 25% to opłata za dodatkowe prace magazynowe związane ze zwrotem. Po Twojej stronie są koszty związane z wysyłką.
WAŻNE: Nie odkupujemy Twoich produktów specjalnych ponieważ nie możemy ich sprzedać innym klientom.