Przepakowanie, ogółem
W przypadku żądanej przez Ciebie ilości musimy otworzyć opakowanie zbiorcze. Pobieramy za to stałą opłatę za każde opakowanie.
Nie można zmienić ilość
Czy potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z obsługą klienta.
W taki sposób możesz zapłacić

Jak otrzymać fakturę?
Wysyłamy fakturę w formacie PDF na Twój adres mailowy.
Jeśli wolisz fakturę papierową, e-fakturę lub inną jej formę musisz to najpierw z nami uzgodnić. Skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.
Ile masz czasu na zapłatę?
Na fakturze jest wyszczególnione w jakim czasie należność powinna być zaksięgowana na naszym koncie bankowym.
Zazwyczaj terminy płatności które proponujemy to 10, 14 lub 30 dni.
Jeśli zapłata nie zostanie zaksięgowana w powyższym czasie, zaczynamy naliczać odsetki.
Gdzie powinienem wysłać zapłatę?
Zawsze w tytule przelewu poinformuj nas której faktury dotyczy płatność.
Dane do przelewu - Ackurat w Polsce:
VAT No: PL5252523160
Bank: VAT No: PL5252523160
Bank: Danske Bank
IBAN PLN: PL10 2360 0005 000 0045 5030 9441
IBAN EUR: PL09 2360 0005 0000 0045 5030 9459
Swift: DABAPLPW
Dane do przelewu - Ackurat w Szwecji:
Vat No: SE556076456401
Bank: NORDEA
Swift: NDEASESS
IBAN: SE16 9500 0099 6042 0381 5115
Bankgiro: 275-5478
Plusgiro: 38 15 11-5
Jeśli chcesz dokonać płatności w inny sposób, skontaktuj się z centrum obsługi klienta.
Masz jakieś pytania lub wątpliwości?
Nasze centrum obsługi klienta służy pomocą.