W taki sposób możesz zapłacić

 

Jak otrzymać fakturę?

Wysyłamy fakturę w formacie PDF na Twój adres mailowy.

Jeśli wolisz fakturę papierową, e-fakturę lub inną jej formę musisz to najpierw z nami uzgodnić. Skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.

 

Ile masz czasu na zapłatę?

Na fakturze jest wyszczególnione w jakim czasie należność powinna być zaksięgowana na naszym koncie bankowym.

Zazwyczaj terminy płatności które proponujemy to 10, 14 lub 30 dni.

 

Jeśli zapłata nie zostanie zaksięgowana w powyższym czasie, zaczynamy naliczać odsetki.

 

Gdzie powinienem wysłać zapłatę?

Zawsze w tytule przelewu poinformuj nas której faktury dotyczy płatność.

Dane do przelewu - Ackurat w Polsce:

VAT No: PL5252523160
Bank: VAT No: PL5252523160
Bank: Danske Bank
IBAN PLN: PL10 2360 0005 000 0045 5030 9441
IBAN EUR: PL09 2360 0005 0000 0045 5030 9459
Swift: DABAPLPW

 

Dane do przelewu - Ackurat w Szwecji:

Vat No: SE556076456401
Bank: NORDEA
Swift: NDEASESS
IBAN: SE16 9500 0099 6042 0381 5115
Bankgiro: 275-5478
Plusgiro: 38 15 11-5

  

Jeśli chcesz dokonać płatności w inny sposób, skontaktuj się z centrum obsługi klienta.

 

Masz jakieś pytania lub wątpliwości?

Nasze centrum obsługi klienta służy pomocą.